روزهای ِ بــی خاطـِـره

درباره بلاگ

فصل بیست و دوم از داستان ِ یک زندگی...

طبقه بندی موضوعی

به نظر من هیچ کدوم از ما حق نداریم وارد حریم خصوصی همدیگه بشیم و عقاید خودمون رو بهم تحمیل کنیم!

این طور که من شنیدم حق امر به معروف و نهی از منکر کردن در راهروهای ساختمون ها آزاد شده و این یعنی اینکه ممکنه یکهو تو راه پله ها وقتی دارید بدو بدو میرید که به موقع سرکلاس باشید بهتون بگن خانوم این چه وضع پوششه:|

اووووووفففف...

امروز دیدم مامان رو وایبر داره به همه ی مخاطباش یه کلیپی رو که به مذاق ِ خودش خیلی خووش اومده رو میفرسته! مخاطبایی که بعضی هاشون کاملا مخالف با موضوع مطرح شده تو اون کلیپ هستن

میگم مامان برا چی دیگه به اینا میفرستی؟

میگم میخوام درموردش بدونن

میگم میدونن لازم نیست تو عقاید خودتو بکنی تو حلق مردم:|

میگه پس چیکار کنم! باید عقایدمو ترویج بدم... ببینم نکنه تو با من مخالفی؟

گفتم همچین موافقم نیستم!

به نظر من هرکی عقاید خودش رو داره و هرکسی رو هم تو گور خودش میذارن! من عقایدم رو به کسی تحمیل نمی کنم و حتی ترویج هم نمی کنم

طرز فکر من مخصوص منه و به کسی مربوط نیست... اما اگر کسی بخواد درموردش بدونه بهش توضیح میدم... مامان جان اگر کسی خواست بدونه!

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۳/۰۸/۰۹
sinoa

نظرات  (۳)

۰۹ آبان ۹۳ ، ۲۳:۵۵ عطار کوچولو
سلام 
تعریفتون از تحمیل عقیده چیه؟
پاسخ:
تکرار و تکرار و تکرارش...
به نظر من هرکسی باید خودش به نتیجه برسه و تکرار و ترویج و اثبات و توضیح اطرافیان هیچ اثری رو نتیجه گیری اون شخص نداره!
من خودم باید در مورد همه چیز استدلال کنم و به نتیجه برسم تا بتونم قبولشون کنم حتی فرمول های دوران دبیرستان رو هم باید برای خودم اثبات می کردم تا یادم می موند!
حالا این برخورد مامانم رو که هی هرچیزی رو که باور داره رو تو گوش من تکرار میکنه تا باهاش هم عقیده بشم رو تحمیل می دونم!
۱۰ آبان ۹۳ ، ۰۰:۲۶ عطار کوچولو
منم از نصیحت های تکراری بدم میاد!

اما گاهی مشکل برمیگرده به روش غلط ارائه ی  یه مطلب !

مثل رفتار تندروهای اول انقلابِ گشت ثارا...! 

یه کاری کردن الان اسم امر به معروف میاد میگن این بسیجی های ... نمیخوان بذارن ما زندگیمون رو بکنیم؟!

ببخشید ولی "روش غلط" مثل اینه که بهترین شربت رو توی آفتابه بریزن بگن : نوش جان!
پاسخ:
روش غلط... 
درسته اینم می تونه باشه
و ممنون برا مثالی که زدید..
کاملا با حرفات موافق نیستم پنجاه پنجاه 
قالب وبلاگتو دوز دارم سونیا

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی