روزهای ِ بــی خاطـِـره

درباره بلاگ

فصل بیست و دوم از داستان ِ یک زندگی...

طبقه بندی موضوعی
۲۱ مهر ۹۳ ، ۱۸:۳۱

لباس های رنگی...

دیروز یه مقاله خوندم راجع به رنگ ها و اینکه بهتره فقط از یه رنگ نچسبیم و کلا همه چی مون یا بنفش یا قرمز یا صورتی و ... نباشه، بهتره همه ی رنگ ها تو زندگی روزمره مون دور و برمون باشن چون هر رنگ یه انرژی ِ خاصی رو ساطع می کنه که رنگ دیگه نمی تونه همون انرژی رو تامین کنه... بعد از خوندنش گفتم به به! چه خووب... من از همه ی رنگ ها استفاده می کنم و فقط از یه رنگ خاص نچسبیدم و کلی برا خودم از این بابت خوشحال بودم..

تا اینکه امروز رفتم سر کمد لباس بردارم...  دیدم

کت دامنا قرمز و صورتی!

پیرهنام قرمز و قرمز و قرمزتر و قرمز یواش و قرمز یواش تر:|

کت شلوارامم صورتی و صورتی و صورتی و یه دونه مشکی که برا ختم گرفته بودم:|

بولیزام صورتی و قرمز و نارنجی!

.

.

.

به این نتیجه رسیدم که من کاملا در اشتباه بودم که از همه رنگا استفاده می کنم یا به عبارتی قرمز و صورتی برای من همه ی رنگ ها هستن:دی

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۳/۰۷/۲۱
sinoa

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی