روزهای ِ بــی خاطـِـره

درباره بلاگ

فصل بیست و دوم از داستان ِ یک زندگی...

طبقه بندی موضوعی
۲۵ مهر ۹۳ ، ۱۲:۴۴

پاییز ِ عاشقانه...

گوشیمو چک میکنم می بینم پیام دارم پاییزت عاشقانه دوووست ِ خووووبمم...

عاشقانه...

عاشق...

عشق..

چقدر اینا برام دور و غیر قابل لمسن...

چطور میشه که پاییزم عاشقانه بشه؟

چرا من اینقدر با عاشقانه غریبه م؟

غریبه بودم یا غریبه شدم؟

پاییزم پر از درس و کار و خستگی شده... یه همچین پاییزی می تونه عاشقانه باشه؟


موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۳/۰۷/۲۵
sinoa

نظرات  (۲)

:(
مث من
پاسخ:
ناراحتی نداره که!
۲۵ مهر ۹۳ ، ۲۲:۱۳ ادمین جنجال ها
سلام! خداقوت...! ممنون بابت مطلب زیباتون...
با تبادل لینک موافقید؟ --- لطفا اطلاع بدید
اگر موافقید وب ما رو با اسم: جنجال ها لینک کنید

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی