روزهای ِ بــی خاطـِـره

درباره بلاگ

فصل بیست و دوم از داستان ِ یک زندگی...

طبقه بندی موضوعی
۰۴ آبان ۹۳ ، ۲۱:۰۰

یکی از همین روزهای تکراری

روز و شبم به هم وصل شده و پشت سر اونا شنبه هاست که نمی دونم کی به جمعه میرسن و می خورم به خط تکرار!

اینقدر غرقم که نه سراغی از دوست و آشنا می گیرم و نه درست حسابی جواب گله گی اونایی که سراغمو گرفتنو میدم...

امروز هشت صبح با بابا اینا از خونه زدم بیرون تا ساعت 5 یکسره دانشگاه بودم.... بعد از اون تو موسسه برا بچه ها کلاس جبرانی گذاشته بودم، اومدم خونه یه نماز کلاغی خوندم و یه چایی سرپایی خوردم رفتم موسسه!

اونجا مدیر از اوضاع اصفهان خبر می گیره و من مثل خنگا نگاش میکنم... میگه اسید پاشی! میگم آهان...! ولی هیچ خبری ندارم که بگم... بنده خدا مدیر فکر میکنه وقتایی که موسسه نیستم تو خونه نشستم پامو انداختم رو پام چایی می خورم و خبرای جدید و دنبال می کنم!

خبر نداره که با این زندگی و بدو بدویی که برا خودم درست کردم حتی هفته به هفته هم پای تلویزیون نمی شینم و اگر اینستاگرام و وایبر و لاین و هایک و ... نبود من همین اطلاعات دست و پا شکسته رو هم از اوضاع شهرها و مملکت نداشتم...

بهش میگم وضعیت من تو موسسه چجوریه بالاخره؟

می گه تو که هنوز کارمند رسمی نیستی!

تو جوابش یه لبخند میزنم که از زهرخند بدتره!

میگه آخه دختر خووب تو نه امتحان دادی نه دوره گذروندی!

میگم دوره گذروندم آ...

میخنده و میخواد بیشتر توضیح بده، می بینم وقت کلاس رسیده بهش میگم مسئله ای نیست!فقط پرسیدم.

میرم سر کلاس دانش آموزام خیلی خنگن:(

وقت کمه و اگه از رو مطالب همینطوری سرسری رد بشم حتما فِیل میشن و برام بد میشه:'(

خدایا مددی

وضعیت قراردادم تو اون یکی موسسه هم مشخص نیست! پونزدهم مهر قراردادم تموم شده و اونا هنوز صدام نکردن برا تمدید:/

وضع بچه های اینوری خوبه چون چند ترمه زیر دست خودم بودن و این یکی کلاس رو هم می تونم رو به راه کنم ولی کلاس هَپی که ترم اولیه که باهاشونم خیلی اطلاعاتشون نسبت به لِوِلشون پایینه!

فردا تو دانشگاه ارائه دارم:|

خدایا حالا بیا جلو این گـُـرازا ارائه بده:|

یه ترجمه پونزده صفحه ای رو برا آخر هفته قبول کردم:|

واقعا که سرم بو قورمه سبزی میده:'(

یکی نیست بگه آخه دختر تو وقت برا ترجمه کردن داری:|

آخ آخ از اون طرف هم یه ترجمه ناقص داشتم که اونو به استاد  بوم شناسی نشون دادم و نمره کامل بهم داد ولی به بچه ها نگفتم که ناقصه!

حالا این ترم اون ترجمه رو لازم دارن نگفتم بهشون که هنوز ناقصه:(

هی دارم امروز فردا می کنم که وقت بخرم اما دریغ از یه حرکت مثبت!

محرم اومد...

کم مونده به عاشورا

یعنی امسال می بینمش؟! -_-


موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۳/۰۸/۰۴
sinoa

نظرات  (۱)

خیلی وبلاگ عالی و خوبی داری لذت بردم واقعا من هم البته یه وب دارم که متاسفانه کسی به من سر نمی زنه و تنهام دوست داری بیا نیامدی هم اشکال نداره بازم ممنون موفق باشی

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی